Powered by Smartsupp

Často kladené otázky

Kdy mi bude zboží doručeno?

Pokud je zboží označeno jako „SKLADEM„, je v závorce uvedeno datum dodání na vaši adresu.

Pokud je zboží označeno jako „NA OBJEDNÁVKU„, je v závorce uvedeno datum dodání na vaši adresu.

Ve výjimečných případech může být zboží zpožděno o 1 den, jedná se však o ojedinělé případy. Naprostá většina našich zásilek je doručena včas.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Cena za dopravu je v rámci České republiky zdarma.

Jaká je cena za platbu?

Platba za zboží je zdarma. Nezáleží na tom, zda zvolíte dobírku, kartu nebo bankovní převod.

Jsou barvy dřezů stejné jako na obrázcích?

Barva výrobků na obrázcích nemusí odpovídat skutečné barvě výrobků, protože displeje různých zařízení se také liší a na lesklém a matném displeji uvidíte fotografii jinak. Pokud potřebujete vidět přesný odstín granitu, můžeme vám zaslat malé vzorky pro jednorázové použití (není třeba je vracet). Stačí napsat e-mail s vaší adresou. Pokud již od nás máte dřez a jeho barva vám nevyhovuje, vyměníme vám ho nebo vrátíme peníze.

Je možné zboží vrátit?

Podle zákona lze zboží vrátit do 14 dnů. Protože si však uvědomujeme, že je běžné plánovat nákup dřezu a baterie několik týdnů před instalací, nabízíme vrácení nepoužitého zboží do 90 dnů. Máte 3 měsíce jistotu, že pokud při montáži zjistíte, že vám velikost nebo barva nevyhovuje, vrátíme vám celou částku nebo zboží vyměníme za jiné. Formulář: >>zde<<<

Nákupní košík
Přejít nahoru